Friday 29 November 2019

Project Runway Muslima Model

Assalamualaikum.

28 septermber 2019, cik RA berpeluang mengikuti kelas modelling anjuran Muslima Model di studio Adasandha Seri Kembangan, Selangor. Sebelum cik RA bercerita dengan lebih lanjut, jom berkenalan dengan founder jelita Muslima Model ni dulu.






Memang jelita sungguh kan? Dalam gambar cantik, kat luar pun cantik mommy anak dua ni. Founder Muslima Model yang dikenali sebagai Ara Lee mmg seorang yang sangat humble, easy going, inspiring other people. Nak kenal kak Ara macam mana, jangan lupa join kelas Muslima Model.

KENAPA JOIN KELAS MODELLING ? 

Disebabkan ramai yang tanya, cik RA nak bagi jawapan. Mungkin yang mengikuti cik RA di facebook dan blog perasan cik RA mmg akan update gambar-gambar cik RA photoshoot. Cik RA mmg minat photoshoot dan cik RA mmg sdg aktif dgn win-win photoshoot. Salah satu sebab utama cik RA join kelas modelling under Muslima Model adalah kerana minat dan nak tambah ilmu.

APA YANG AKAN BELAJAR?

Dalam kelas ni, korang akan belajar catwalk dan akan ada sesi photoshoot. 

PENGALAMAN BELAJAR CATWALK

Cik RA pernah kata mudah je catwalk ni. Bila cik RA sendiri yang kena catwalk. i cant' do it. Memang tak boleh nak buat even belajar banyak kali. Mungkin sebab cik RA mmg tak pernah belajar catwalk dan susah nak faham step by step bila diri ni keras kejung macam kayu. Tapi ini adalah satu pengalaman. At least, cik RA mencuba sesuatu yang cik RA tak pernah buat sebelum ni.

APA YANG AKAN DAPAT MENYERTAI MUSLIMA MODEL?
  • COMPCARD
  • DAPAT SEMUA GAMBAR EVENT
  • SIJIL MODELING
Sesi Single Photoshoot


BTS


Group Photoshoot





PENGALAMAN CIK RA

Cik RA lebih mendalami ilmu tentang dunia modelling. Rupanya tak senang untuk terlibat dalam bidang modelling dan tak senang nak jadi model kalau tak kuat dari segi fizikal dan mental. 

BERMINAT NAK JOIN?

Boleh pm facebook dan instagram di bawah:

Ig: https://www.instagram.com/muslimamodel/
Fb: https://www.facebook.com/muslimamodel/









No comments:

Post a Comment