Tuesday, 2 May 2017

Cara login akaun nuffnang yang disekat

Assalamualaikum blogger sekalian.

Dalam 2-3 hari ni saya cuba log in akaun nuffnang sebab dah lama sangat tak log in. Mana tahu income makin bertambah ke. Hihi :p. Tapi yang kecewanya saya tak boleh nak log in even dah berpuluh kali berusaha.  Haha.


Ni lah benda yang selalu keluar.  Sedih :(

Akhirnya,saya cuba clear semua history dan BERJAYA.  :)  Barulah saya boleh senyum sampai telinga. :D

1- Pergi ke browser yang korang guna (saya guna google chrome)

2- Click setting

3- Clear browsing data


Harap perkongsian ni dapat membantu anda yang mengalami masalah yang sama.  



4 comments:

  1. hi, saya datang follow sini.. salam kenal :)

    ReplyDelete
  2. hai intan.. tq follow.. slmt berkenalan jgk :)

    ReplyDelete
  3. Terima kasih sangat2...

    AMERZING || http://ameridzuan.blogspot.my/

    ReplyDelete